Ariane Van Dooren

Ariane Van Dooren
Ter Rivierenlaan 229
2100 Deurne

Klik op één van de foto’s om te vergroten ›

Contact informatie
ariane_van_dooren@yahoo.com
0478/ 510 193
Partijgegevens
Districtsschepen voor Cultuur, Senioren en Volkstuinen
Voorzitter CD&V Stad Antwerpen
Schepencollege
Afdelingsbestuur
Waar sta ik voor?
Sinds 2002 is Ariane advocaat aan de Balie van Antwerpen. In haar job ontmoet ze veel mensen die vertellen waar ze écht van wakker liggen. Ariane woont op de Ter Rivierenlaan (vlak bij den Bosuil!). Ze is graag tussen de mensen om te weten wat er leeft en ook omdat ze gewoon graag babbelt met de mensen. Anderzijds gelooft ze dat politici niet alleen onder de mensen moeten komen, maar ook met hun neus in dossiers moeten zitten. Je kan geen knopen doorhakken zonder te weten waar het over gaat! Haar idee is dat Deurne veel troeven heeft, maar ook dat er nog veel werk aan de winkel is op het vlak van veiligheid, properheid en mobiliteit! Ook de strijd tegen verloedering en leegstand moet opgedreven worden!  Tot slot moet er gewerkt worden aan een positieve uitstraling van Deurne. Als lijsttrekker is ze fier op haar team: “CD&V Deurne is een team van gemotiveerde mensen, actief in alle buurten en veel verenigingen. Als u voor ons stemt, dan kan u rekenen op onze oprechte en dagelijkse inzet voor een beter Deurne.”