De ondernemers van Deurne

De voorbije jaren zijn er tussen het district en de ondernemers in Deurne goede informele samenwerkingsverbanden ontstaan. De ondernemers zelf zijn vragende partij om deze samenwerking te formaliseren in een ondernemingsraad die dan tegelijkertijd een netwerkforum voor ondernemers is. Dit moet zeker ondersteund worden.

Ondernemers die samen winkelkernversterkende initiatieven ondernemen, hebben recht op subsidies.

Onze markten en foren kunnen momenteel rekenen op trouwe klanten, maar we vinden dat ze meer gepromoot mogen worden bij een ruimer publiek. Marktkramers en foorkramers die samen marktversterkende en foorversterkende initiatieven ondernemen, hebben recht op subsidies.

Samen met de marktkramers kan nagedacht worden over de organisatie van avondmarkten en namiddagmarkten. Zo trekken we zeer waarschijnlijk een nieuw publiek aan.

We overleggen met alle ondernemers in Deurne hoe we hun ondernemingen mee kunnen promoten. We willen de Deurnenaar immers aanzetten om lokaal te winkelen.