Dienstverlening en Participatie

Als Deurnenaars vragen hebben, moeten ze antwoorden krijgen.

We gaan voor klare taal bij beleidsbeslissingen en de communicatie met burgers.

Bij de planning van grote projecten gaan we rechtstreeks met de burgers in dialoog tijdens dialoogmomenten die buiten de kantooruren georganiseerd worden. Deze dialoogmomenten zijn echte ronde-tafel-momenten.

Inwoners die een vraag persoonlijk willen stellen, moeten dat steeds kunnen aan een loket of telefonisch. Niet iedereen kan met een computer overweg.

De seizoensbrochures met daarin het volledige aanbod van het district moeten blijven bestaan. Het is een belangrijk communicatiemiddel met de Deurnenaars. De seizoensbrochures vallen in alle brievenbussen en ze worden veel gelezen.

Welkom bij CD&V. Onze websites maken gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees onze Cookies Policy voor meer informatie. Ons cookiebeleid en deze voorkeuren gelden voor alle CD&V-websites. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met de geselecteerde cookies.